Wie zijn we?

Stichting LSF stimuleert en verleent ondersteuning aan organisaties, die zich inzetten voor jonge mensen met kanker.

Wat wordt er met mijn geld gedaan?

Met het geld dat opgehaald wordt zorgen we voor een financiële ondersteuning van gepaste goede doelen.

Hoe word ik vriend van de stichting?

We zijn altijd op zoek naar vaste donateurs voor onze stichting. Wil je vriend worden van onze stichting? Stuur dan een mailtje naar info@stichtinglsf.nl.

Zelf een inzamelingsactie organiseren?

Als je zelf een inzamelingsactie wilt organiseren of een goed doel wilt aandragen, stuur dan een mailtje naar info@stichtinglsf.nl.

Hoe werkt doneren?

Wij maken gebruik van ‘Why Donate’, dit is een website waar donateurs makkelijk en veilig geld kunnen doneren.

Kan ik ook zelf een gift overmaken?

Wil je zelf een gift overmaken, bijvoorbeeld via internetbankieren? Dat kan. Je kunt doneren op IBAN: NL38RABO0342958585.

Wil jij ook je steentje bijdragen?